تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/03/22 - 10:29
کد خبر: 507435

فیلم| خضریان: موضوع پول های کثیفی که در ورزش به جریان افتاده است رگه های امنیتی سیاسی پیدا کرده است

علی خضریان عضو هیأت‌رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شب گذشته میهمان ویژه برنامه فوتبال برتر بود که در ارتباط با پرونده فساد در فوتبال با میثاقی صحبت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی خضریان عضو هیأت‌رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما هم از فدراسیون فوتبال اینست که همکاری کند و به عنوان دستگاه ناظر و غیردولتی اداره می شود باید در این موضوعات مسئولیت‌پذیر باشد. انتظار ما از آقای تاج و فدراسیون اینست که شانه خالی نکنند.

امروز کسانی از ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال بازداشت شده اند. این نشان می دهند فساد تا بالاترین ارکان فدراسیون پیش رفته است.

این مبارزه با فساد به صورت کاملا همه جانبه و بدون نگاه رنگی و تیمی بررسی شود. این به نفع همه است. این اتفاقات اما و اگردار در داوری و رسانه و مسابقات اتفاق افتاده دیگر رقم نمی خورد و اینطوری آن تیمی که شایسته تر است موفق می شود.

این پولهایی که در ورزش ما رواج پیدا کرد ابعاد امنیتی پیدا کرده است.


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top